پیام وزیر اطلاعات به مناسبت پیاده‌روی اربعین حسینی: آرزوی سلامتی و توفیق زیارتی با معرفت برای زائران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
وزیر اطلاعات به مناسبت پیاده روی اربعین حسینی طی پیامی گفت: برای همه زائرین حسینی(علیه السلام) از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و توفیق زیارتی با معرفت مسئلت دارم.

آرزوی سلامتی و توفیق زیارتی با معرفت برای زائران حسینی مسئلت دارمبار دیگر، شمیم روح افزای اربعین حسینی (علیه السلام) دل و جان میلیون ها مشتاق زیارت تربت پاك حضرتش را نوازش داده، كاروان های دلداده با زمزمه ی عاشقانه و اشك های غمگنانه، آهنگ دیار قبله ی دل ها نموده و پروانگان عاشق، به عشق طواف شمع فروزان حرم پاكش به پرواز درآمده اند.

در این شور و نوای شیفتگی و شیدایی كربلا و تربت پاك شهیدان، كدامین دل واله و شیدا است كه سودای سلام بر سالار شهیدان در سر نداشته باشد و كدامین جان به سوگ نشسته است كه پروانه وار به سوی آن دیار پر نكشد.

در این روزها، فوج فوج زائرین حسینی، در اوج سادگی و اخلاص و معرفت، با پای دل، زائر مراد دل ها می شوند و چه بسیار عاشقانی كه از سفر عشق، جا مانده و دل خود را با زائرین، همراه نموده اند.

برای همه ی زائرین حسینی(علیه السلام) از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و توفیق زیارتی با معرفت و برای خادمین با اخلاص آنها (در ایران و عراق) آرزوی قبولی خدمت به زائران حسینی را مسئلت دارم.

 از محضر عزیزان عاشق كه توفیق زیارت یافته اند، از صمیم دل استدعا داریم كه خدمتگزاران خویش در عرصه ی امنیت، سربازان گمنام امام زمان (ارواحنا له الفدا) و این خدمتگزار كوچك را با بركت دعای خود همراه نمایند.

باشد كه دعای خیر شما مایه ی توفیق روزافزون فرزندانتان در صیانت از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری های حكیمانه ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حفظ و حراست از امنیت كشور و صیانت از آرامش ملت عزیز و سربلندتان باشد.

    سید محمود علوی وزیر اطلاعات





:: برچسب‌ها: سیاسی ، امنیت کشور ، وزیر اطلاعات ، سالار شهیدان ، عزاداران حسینی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یاسین هاشمی
ت : پنج شنبه 27 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی